×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

شنبه 28 مهر 1403

افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال در نایسر

امروز در نخستین روز از هفته دولت و با حضور استاندار کردستان ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال با هزینه کرد 40 میلیارد ریال در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج افتتاح شد.

افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال در نایسر

  • 1402/06/02 - 12:40
  • - تعداد بازدید: 955
  • - تعداد بازدیدکننده: 947
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Zft
در نخستین روز از هفته دولت صورت گرفت؛

افتتاح 2 زمین چمن مصنوعی فوتبال در نایسر با حضور استاندار کردستان

امروز در نخستین روز از هفته دولت و با حضور استاندار کردستان ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال با هزینه کرد 40 میلیارد ریال در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج افتتاح شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سنندج، امروز در نخستین روز از هفته دولت ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال که به همت شهرداری سنندج در ناحیه منفصل شهری نایسر احداث شده است با حضور استاندار کردستان، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

سیدانور رشیدی شهردار سنندج در مراسم بهره‌برداری از این پروژه اظهار کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای تبیین هر چه بیشتر خدمات دولت است.

وی اضافه کرد: امروز به برکت نظام مقدس اسلامی و دولت مردمی شاهد خدمات قابل توجهی در حوزه‌های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و غیره دراستان هستیم که اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از این اقدامات موجب افزایش اعتماد و امیدافرینی در جامعه می‌شود.

شهردار سنندج اذعان کرد: دولت تمام توان خود را در راستای خدمت به مردم و توسعه همه جانبه و رفع مشکلات به کار گرفته و امیدواریم هرچه زودتر شاهد رفع تنگناها و مشکلات باشیم.

وی در ادامه با عنوان اینکه شهرداری و شورای سنندج در این دوره در راستای تحقق اهداف نظام، سیاست‌های دولت و رضایتمندی شهروندان تمام توان خود را در مسیر تحقق عدالت اجتماعی در شهر بکار گرفته است افزود: توزیع عادلانه خدمات رفاهی، ورزشی و فرهنگی با تعریف برنامه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته و چندین زمین چمن مصنوعی در نواحی منفصل شهری نایسر، ننله، حسن آباد و دیگر مناطق شهر سنندج احداث شده و یا در حال تکمیل است.

وی اذعان کرد: توسعه ورزش با ایجاد گذرهای ورزشی از سیاست‌های مدیریت شهری سنندج است و در این راستا نواحی منفصل شهری با توجه به کمبود سرانه فضاهای سبز و فضاهای ورزشی به صورت ویژه دیده شده‌اند.

به گفته وی، ایجاد ۸ ایستگاه و گذر ورزشی براساس جمعیت و به منظور بهره‌مندی از سرانه‌های ورزشی طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت از مهمترین اهداف احداث زمین و گذرهای ورزشی در ناحیه منفصل شهری نایسر است.

شهردار سنندج گفت: این ۲ چمن مصنوعی در مجموع با اعتبار بیش از ۴۰ میلیارد ریال در نایسر احداث شده است.

رشیدی گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در پارک آشتی، پارک دگران و سایر پارک‌های سطح شهر به ویژه در نواحی منفصل شهری، گذرگاه‌های ورزشی احداث خواهد شد.

وی در ادامه گفت: البته اعتقاد داریم مردم ساکن در حاشیه و نواحی منفصل شهری شایسته بهترین خدمات هستند و آنچه انجام شده قطره از دریاست و توانمندی این نواحی نیاز به تلاش بیشتر و همراهی همه دستگاه‌ها دارد.

شهردار سنندج اضافه کرد: در مجموع از ابتدای سال گذشته تاکنون بالغ بر ۸۰ هزار مترمربع آسفالت، یک هزار متر نهر، ۲۰۰متر لوله گذاری، احداث میدان مصوب شورای ترافیک در ابتدای نایسر و آماده‌سازی بیش از ۲۰هزار مترمربع برای آسفالت در نایسر انجام شده است.

وی همچنین با اشاره به انجام 10هزار مترمربع فضای سبز خیابان دکل نایسر گفت: ۵ هزار مترمربع پارک جنب کتابخانه و ۳هکتاری ورودی نایسر از دیگر اقدامات انجام شده در این بازه زمانی در نایسر بوده است.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری,خدمات شهری,عمرانی
  • کد خبر : 585
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب